Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 10 augustus 2017

Kerstkaart - week 32

Ondanks de vakantieperiode gaan we gewoon door en is het de 32e kerstkaart dit jaar op de blog van 52 weeks to christmas en dit is de mijne;



Ik bedank jullie alvast voor de bezoekjes en lieve reacties,ik lees ze heel graag en kom ook zeker terug bij jullie! Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Dit is weer een prachtig kaartje wilma, schitterend borduurwerk in deze traditionele kerstkleuren!
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wilma.
    Wat een mooi plaatje heb je gebruikt, mooi in combi met dit borduurtje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een erg mooie kerstkaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, met prachtig borduurwerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een hele mooie Wilma!!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart weer Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Wilma, met dit borduurtje in traditionele kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijft leuk een geborduurde kerstkaart Wilma. Wat een mooi patroon. Ik maak ze ook! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kerstkaart, en mooi borduurwerk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Wilma! Mooi borduurwerk!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma,
    ik vind het plaatje erg leuk en ook je borduurtje is weer top,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Wilma. Mooi geborduurd en een fleurig plaatje. Leuk detail dat je hoekjes met de billenpons bewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geborduurd met ene heel mooi plaatje! Je bent goed bezig. Ik kom nog niet aan de 32 ;-)
    Lieve groetjes,
    Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen