Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 8 augustus 2017

Fleurig kaartje

Dit fleurig kaartje heb ik naar een ziek blogvriendinnetje gestuurd om nogmaals te laten weten dat ik heel veel aan haar denk;



En dit kaartje is gearriveerd bij een 60 jarige dame;



Het bovenste kaartje wil ik meteen linken op de blog van 2 Sisters on the blog waar het de 6e challenge is met het thema "alles mag".

Wens ik jullie nog een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wilma! Die bovenste is een mooie mandala, ook door het plaatje. Wat past dat weer mooi bij elkaar.
    En die voor de 60-jarige is ook leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten allebei weer goed geslaagd Wilma, natuurlijk weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Hele mooie kaarten Wilma.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten Wilma! Geen idee waar je al je patroontjes uit blijft halen, maar ze zijn altijd schitterend uitgewerkt!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten geworden..vind de cijferkaart Superleuk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren en het borduurwerk van je 1ste kaart zijn super.. Ook de kaart voor de 60jarige is erg mooi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten Wilma
    Mooie kleuren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Wilma. Leuke modelletjes en wat passen de kleurtjes weer perfect bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    ik al die tijd maar denken dat ik al volgster van jou was. Maar waarom zag ik je niet in mijn leeslijst? Bleek dat helemaal niet zo te zijn.....muts dat ik ben. Maar nu wel hoor. En ben natuurlijk even alle prachtige kaarten bij langs gegaan! Ook deze is heel erg mooi. Ik ben niet van het borduren maar vind het wel heel gaaf om naar te kijken en bewonder hoe jullie dat steeds weer doen. Van nu af aan mis ik geen kaart meer van je!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten,Wilma.Mooie patroontjes.Vooral de eerste is erg mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van borduurkaartjes en vind je kaartjes erg mooi. Leuk dat je weer met onze challenge meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele mooie kaarten. De kleuren van het borduurwerk en het plaatje van je eerste kaartje heb je mooi gecombineerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen